امروز چهارشنبه  ۲۵ مهر ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۰۸/۱۹- ۱۲:۴۵ - مشاهده: ۸۴۰

آغاز ثبت نام در ایران اکسپو 2024

در رویداد «ایران اکسپو 2024» بیش از 800 صادرکننده و صنعتگر توانمند ایرانی در 11 دسته از محصولات غرفه خود را در 18 سالن به مساحت 40 هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران خواهند داشت. به طور مشابه، بیش از 1000 تاجر و صنعتگر خارجی (از حدود 70 کشور) در این رویداد بزرگ برای جلسات B2Bدر یک فضای تجاری برد-برد برای هر گونه سرمایه گذاری مشترک - سرمایه گذاری و معامله شرکت خواهند کرد. کلیه بازرگانان/صنعتی گران خارجی با اقامت در هتل های 5 ستاره به مدت 2 شب و سه روز مهمان ما خواهند بود.

به منظور کمک به شرکت ها و بازرگانان خارجی برای کشف بازار و گسترش تجارت متقابل، دبیرخانه IRAN EXPO از شرکت شما/شرکت های مرتبط با شما برای شرکت در این رویداد بزرگ استقبال می‌کند.

 

این نمایشگاه در اردیبهشت 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. مشوق های ارائه شده توسط دفتر مرکزی IRAN EXPO برای بازرگانان دعوت شده عبارتند از:

  • حمل و نقل داخلی؛
  • غذا و نوشیدنی به مدت 2 شب و 3 روز؛
  • اقامت و پذیرایی در هتل 5 ستاره به مدت 2 شب و 3 روز؛
  • برگزاری جلسات B2B؛
  • تورهای صنعتی؛
  • تور تهران گردی.

توجه: هزینه بلیط و روادید بر عهده بازرگانان خواهد بود.

 

 

* تجار خارجی فرم شرکت در نمایشگاه (به پیوست) را تکمیل و به آدرس ایمیل این سرکنسولگری (iranconsulate.mum@mfa.gov.ir) ارسال کنند. لازم به ذکر است فرم های شماره یک و دو در سایت نمایشگاه به نشانی www.irantsn.com موجود است که البته این فرم ها نیز پیوست شده است.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما